Passeren

Tilbud om pasningsordning

Skolen har en pasningsordning, der er åben hver dag fra kl. 6.45 til 8.00 og igen fra 14.05 - 17.00 (fredag 16.30). Tilbuddet gælder alle skolens elever.

I passeren sørger vi for leg, spil og aktiviteter på tværs af alderstrin. Det er dog primært de yngre børn, der gør brug af passeren, da de større børn vælger at tage hjem eller videre til deres fritidsaktiviteter.

I passeren har vi god gavn af vores store udearealer, da børnene ofte er at finde på skolens legepladser, på multibanen eller skaterrampen, på svævebanen eller nede på engen. Børn holder af at røre sig, og det har de rig mulighed for på skolens område, hvor de uopfordret finder på 1000 lege. Indimellem laver vi bål og laver bålmad, og der er altid eftermiddagsmad kl. 15.00 i passeren.